Utan dina andetag

Jag har slutat lyssna på radion. Jag har slutat spela filmerna. Jag har slutat dansa runt på gator och torg. Jag har slutat titta på klockslagen. Jag har slutat använda svarsboken. Jag har slutat lyssna. Jag har slutat läsa. Jag har slutat skriva.

 

Jag har bränt boken med tankar. Jag har låst in allt värdefullt. Jag har slutat se mig överaxeln. Jag har slutat titta upp varje gång jag går förbi jobbet. Jag har slutat tänka. Jag har slutat bry mig. Jag bryr mig inte.

 

Allt jag vill nu är att du åker hit, hjälper mig. Hämta hem mig. Jag vill sitta på Kaka eller Sylvia. Jag vill börja vara den jag brukade vara. Jag vill vara hon den där.


N+N=Z


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0