uprising

Min familj undrar varför jag är så knäpp. Jag somna med kläderna på i soffan tre och en halv meter från min säng. Alla tre undrar varför jag inte gick och la mig i sängen när jag börja bli trött.

 

Så jag vaknade i soffan, utan kudde men med en filt. Utanför filten var det iskallt! Det som förvånade mig var hur jag lyckats slänga ner alla kuddar från soffan, jag kunde åtminstone behållit en av dem.

 

Nu ska jag iväg med min kära far, vart vi ska är the fråga. Snubben vill ut och åka bil… Och det är jag som ska köra tydligen…

 

Jag vill bara sova just nu.

Fast det går inte heller får om jag inte kör så måste jag plugga.

 

Dagens I-landsproblem: När kom vintern? Och varför sa ingen det till mig?


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0