she had the world

Varför heter det medicinsk överkurs när vi inte ska kunna någon överkurs?

Visst det är repetition från gymnasiet, men ändå! Det är inte kul att sitta och lära sig allt igen fast på latin istället… Jag kommer aldrig lära mig latin, jag hatar språk ibland! Varför kan inte alla prata samma språk?

 

Bara att bita ihop, jag får fira när det är över… Ska fira så som jag aldrig firat förut!

 

Fast jag har tänkt på en sak… Om vi har tentor i slutet av varje månad, innebär det at vi kommer ha tentapub i slutet av varje månad? För om det är så… Ja, då kan jag till och med lära mig ALLT på latin! Kan tänka mig byta ut min bok så att den blir på latin.

 

Ne nu ska jag plugga på riktigt! Råplugga…


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0