Ramlar

Vilken kväll, vilken natt!

 

Det blev inte alls som jag tänkt mig, nästan bättre. Definitivt bättre!

Vaknade på morgonen med klänningen på och håret åt alla håll! Det enda som såg jävligt bra ut var sminket. Jag funderade till och med på att ha kvar sminket idag med. Men det är juh inte så fräscht!

 

Så efter en snabb dusch och lite fix så var jag redo att gå och rösta. Två av sedlarna hade jag redan lovat bort. Man måste hjälpa folk med ambitioner. Men den viktigaste sedeln hamnade rätt, som det ser ut nu. Imorgon kanske man vaknar med en ny bakpotatis och undrar hur fan man tänkte…

 

Nu ska jag fixa lite till och sedan bär det av till S:t Eriksplan och Cupcake STHLM! Love it!

Tänk att man kan känna sig som hemma så långt hemifrån. Livet leker, även om man har ansvar!

 

Dagens I-landsproblem: Jag vill ha på mig de kläderna jag har nu för de är super snyggt men jag fryser ihjäl!! Så nu måste jag byta om…


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0