Now i know, that i had to borrow, beg and steal and lie and cheat.

Josh Groban – You Raise Me Up

Bra musik gör livet mycket lättare.

Frågan är bara hur mycket bra musik man behöver lyssna på…

Har precis erkänt att jag inte är en av de som klarar av att göra samma sak i över ett år. Jag är en av de som måste få vara fri. Prova på allt och sen välja något annat. Fast ibland räcker det med en vecka eller en månad. Sen förstår jag och väljer något annat.

 

Den här helgen (räknar med torsdagen också) blev inte som jag tänkt mig. Den blev lite halv av allting. Frågan är om jag borde gjort annorlunda… Men det som hänt har hänt, nu kan jag bara se framåt.  

 

Imorgon har jag några få saker att göra innan jag drar. Vad som händer sen, det vet jag inte än. Jag vet bara att det inte blir som man tänkt sig. Det blir aldrig som man tänkt sig.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0