kommer ifrån

Dagens plan:

 

Upp typ NU!

Duscha

Äta

Åka iväg med J för att hämta min nya Darling

Komma hem

Packa

Städa efter mig

Plugga

Skolan

Plugga lite till

Nästa tåg till Etown!

 

Ja, det där ser väll bra ut, eller? Jag trivs med den sista punkten bäst. För jag ska hämta världens bästa ett åring på dagis imorgon! Så nu sitter jag i min säng och tänker på livet… Ne, skoja bara! Jag sitter och försöker komma igång så att jag kan göra allt det där. Jag funderar på att lägga mig igen och strunta i några av punkterna…

 

Men icke sa Nicke! Idag ska man vara duktiga. Super duktig!

Så jag får sluta här och lägga på ett kol eller två…

 

Dagens I-landsproblem: Jag vill ha gummistövlar på mig men det är så onödigt för kommer inte få användning av de i Etown…


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0