jag känner att jag lever

Taio Cruz – I'll Never Love Again


Pratade med AR igår om att ta några bilder. Det gick ganska nice, vi slog våra kloka huvuden ihop och kom fram till något som förhoppningsvis blir perfa.

 

För ja, jag är trött på bloggens utseende och nu vill jag ha något enkelt, simpelt helt enkelt. För less is more…

 

Och jag vet att jag lova en megabra uppdatering igår men jag somna. Vilket fick följden att jag inte hade tid att skriva rent mina anteckningar eller plugga inför mitt seminarium idag. Utan jag prioriterade lite och pluggade lite inför seminariumet och sen gjorde jag en lista. ”Saker som ska göras idag när jag kommer hem”…

 

Ne nu måste jag skynda mig till pendeln!! Tudeelsss!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0