inga problem

Ni vet den där känslan man får, ni vet den då en lampa tänds och man smider ihop händerna, ni vet den där känslan som gör att man börjar le och plötsligt tänka (eller utropa) ”JAG HAR EN PLAN!”.

 

Den känslan har Obeka och jag just nu. Båda har något de vill ha, båda har något de måste fixa, så varför inte hjälpas åt lite? Obeka hjälper mig med mitt problem och jag löser hennes dilemma. Det är ett perfa sätt, båda vinner ingen förlorar!

 

Nu borde jag packa, diska och plugga. Jag borde göra alla tre, eller åtminstone två av de nu och en imorgon. Jag vet precis vilka två jag ska göra nu…

 

Är det så här det känns o va lycklig? Det är inga problem.
Snook – Inga Problem (Remix)


Är du en tyst tiger?
Postat av: Obeka

Norpan! Vi hjälper alltid varandra, du mig och jag dig! och tro mig, skulle aldrig klara mig utan dig och din hjälp.. vi kommer få det vi vill ha, en dag..snart <3

2010-09-26 @ 13:27:29

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0