gener och anlag

Finns inget bättre än att gå upp super tidigt för att råplugga inför en tenta som börjar 14.00!

 

Inför nästa tenta ska jag plugga lite varje dag! Alltså, jag ska börja plugga redan på torsdag inför nästa tenta. Helt sjukt, egentligen… Varför kan man inte lära sig alla jobb genom att göra istället för att läsa? Jag kommer ändå aldrig sitta och läsa mig fram till provsvaren. Utan jag kommer få labba fram resultaten!

 

Ne, jag är ganska så rejält trött nu. Hoppas att jag inte somnar på tentan bara! Det är något som bara jag kan lyckas med. Råkade nästan somna en gång…

 

Jah, lyckad man är just nu…

 

Dagens I-landsproblem: Jag får ont i ögonen varje gång solen täcks av ett moln och sen tittar fram igen…


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0