747

Jag borde egentligen sova nu. Jag borde lägga mig i min säng och förbereda mig inför min redovisning. Men jag måste packa och diska, jag måste frysa in maten och jag måste plocka undan saker.

 

Så vad gör jag, istället för att göra allt det där, så sätter jag mig ner och bloggar och kollar face! Jag måste få bort det här med face, det tar upp all tid!!

 

Men jag har i alla fall KENT på och det gör att man blir lite mer peppad. 24 timma: Etown, KENT, flum och skum. Sedan tillbaka för att plugga!

 

Nu är det inte mycket kvar! Jag måste skärpa mig…

 

Dagens I-landsproblem: Heter det Rot eller Rut avdrag? Jag fattar inte varför man har det… Dock skulle det vara skönt att ha någon som greja allt här åt mig!


Är du en tyst tiger?
Postat av: Maja

Heter det inte rut? Noll koll.

2010-09-17 @ 01:01:08
URL: http://mcaria.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0