when the stars go blue

Yey, våra laborationsrockar i skolan har kommit!!  

Så nu kan jag också springa runt och leka dryg i min vita rock!

 

Är så trött på alla tandläkarstudenter och sjuksköterskestudenter som springer runt i sina kläder. Man tror nästan att de är färdigutbildade när de springer runt så där.  Så nu ska jag inte bara leka nörd men min ryggsäck och medicinska ordlista, utan nu ska jag även se dryg ut i min vita rock.

 

Jag ska kvittera ut den på måndag.  Så på måndag kommer ni få se bilder på hur smart jag ser ut. Jag får värsta the big bang theory vibbar!

 

Älskar den serien, såg att det hade kommit ut ett nytt avsnitt idag, nice!                    

 

Dagens I-landsproblem: Vad gör man först, diskar eller damsuger?


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0