what's the point

Jag skrev ett inlägg. Jag radera det. Jag ångra det.

 

Nu sitter jag här, lite tom och lite förvirrad. Den enda klara tanken jag har är ”Allt kommer bli bra när jag vet allt”. Men det är inte sant. Jag är sämst på att ljuga. Det kommer inte bli bättre. Från och med nu har jag bara dåliga nyheter att vänta mig. Det kommer bli ett helvete!

 

Frågan är hur man ska le efter det. Ska man ta ett sådant där fake som alla går på? Eller ska man inte le alls? Ska man sitta där och se hur världen bara rasar in, medan man tittar på?

 

Jag vet inget just nu. Allt jag vet är att jag inte vill göra något dumt som jag brukar göra. Jag vill inte göra det jag brukar göra…

 

Jag tänker inte klart just nu…


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0