the other side

Jag blir galen! Kan inte koncentrera mig! Sitter och lyssnar på mannen med det underbara leendet och gudomliga rösten. Ibland önskar man sig en sån som han…

 

På tal om en sån där… Hur gör man för att bli av med oönskat uppmärksamhet? Jag har alltid förundrats över hur det kommer sig att man alltid får uppmärksamhet från helt fel åskådare? För jag vet att du tittar, jag har sätt dig!

 

Så nu sitter jag här och ser dig, fast nu är det jag som snokar, jag som kollar upp dig… Jag måste få veta varför. Jag måste då säga, darling du gör det inte lätt för mig. Fast hur kul vore det?

 

Jag tänker sätta punkt där innan jag säger för mycket. Nu måste jag skriva klart på min rapport! 

 

Dagens I-landsproblem: Man ska ha en sån där vovve som är grym på apport! Min mobil laddare är för långt bort för att använda the force…


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0