perfect time of day

Varför måste man ta tag i saker och ting? Varför kan det inte vara som när man var liten? Allt löser sig…

 

Bara 17 minuter kvar, sen gäller det! Jag är lite panikslagen måste jag erkänna.  Det jobbiga är att jag måste låtsas som ingenting på eftermiddagen. För då ska jag få de hemskaste nyheterna. Jag vill bara ligga kvar i sängen och dra täcket så högt upp över huvudet att jag måste kämpa för att andas.

 

Idag kommer inte vara min dag. Idag kommer jag önska att jag aldrig vaknat, att jag istället sovit bort hela dagen. Vilket jag verkligen önskar att jag gjort!

 

Jag tänker blunda hårt och låtsas som om allt bara är en dålig dagdröm.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0