Nu kan du få mig så lätt

Jag får panik! Har hur mycket som helst att plugga in! Det här går inte!

 

Det är alltid så när man har ett helt berg av plugg, man vet att så fort man sätter igång kommer det flyta på. Men ”att sätta igång” är den jobbiga biten. Det är nästan omöjligt. Man titta på högen och tänker ”Det här kommer aldrig gå!”.

 

Så nu sitter jag alltså här och tänker ”Det här kommer aldrig gå! Jag kommer inte bli klar i tid...”.

 

Det värsta är när man behöver datorn för att plugga. Man har facebook på konstant, folk skriver och man skriver tillbaka. Och när ingen skriver så skriver man själv till någon bara för att kunna skriva tillbaka. Helt onödigt!

 

Om ingen svara på facebook, så måste man just det ögonblicket fixa en ny lista på Spotify!

 

Jag är sämst på självdisciplin! Jag behöver mamma eller någon som står och glor på mig så att jag får något gjort.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0