life after you

Mat, bio, popcorn, spontan snabb Mequa besök, nattmacka, insparkad dörr (?) och idol.

 

Ja det sammanfattar gårdagen ganska så rejält.

Mat och bio med Obeka, Sanna och Obekas bror.  Filmen var bäst! Alla borde se i rymden finns det inga känslor! Och ibland vill man faktiskt ha en sån där tunna som Simon (Bill Skarsgård)har, ett safezone där man kan krypa ner och låtsas som om man är någon helt annanstans. Underbart att de fått in humorn i en annars väldigt seriös och jobbig situation. Helt underbar film!

 

Pendeln från söder hem var inte helt underbart dock. Någon hade fått i sig för mycket alkohol och olyckan därefter var inte så mysig för oss andra passagerare. Fyy säger jag bara!! Om man känner att man mår illa så kan man ta och kliva av! Det blir bättre för en själv och alla andra.

 

Väll hemma så var det ”fest” klockan var kvart i tolv och folk förfestade. De hade tittat på idol och var nu på väg mot kåren (Mequa) för efterfest (efter sittningen fest). Så vi haka på. Det var ganska så folktomt där. Det hade tydligen varit 50 personer på sittningen så ganska skumt hur 50 personer blev knappt 16 när klockan inte ens var kvart över ett…

 

Så vi stanna en kvart och sen drog vi oss hemåt. Men någon idiot tyckte tydligen att det skulle vara skit kul att stå och sparka på min dörr… Det är inte så mysigt när man håller på och somnar och hör ett stort BOM mot dörren. Snacka om att jag flög upp ur sängen! Inte heller är det mysigt när det fortsätter X-antal gånger!

 

Men, men det är sådant man får stå ut med när det är fest.

 

Nu ska jag sätta mig ner och plugga. Har massor att göra! Måste bli klar idag, för om jag inte blir det då blir det inge ladies night för mig…


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0