boogie wonderland

Sitter med Obeka på Campus T och skriver min rapport… Fast egentligen skriver jag inte utan gör massa annat som jag inte borde göra. Obeka är dock duktig. Hon sitter med matteboken (fast hon har inte slagit upp den så jag vet inte vad det är hon räknar på…).

 

Men jag kan nog få det här klart ganska fort. Det ser inte ut att vara en svår rapport. Bara en sådan där jobbig, där halva rapporten står i laborationsbeskrivningen. Så man vet inte vad man ska skriva av och vad man ska skriva om. Men i stortsätt så vet jag hur jag ska skriva. Det gäller bara att komma igång!

 

Men när man väll kommer igång så störs man av söta Obeka som tänker…

Obeka tittar upp från sitt pluggande och får en funderare när hon ser sjalen runt mina axlar:

”Jaha har Nour likadan sjal som mig… Undra om hon vet om att jag också har en sån sjal… Va komiskt att vi har dem på oss samtidigt!” Obeka tittar runt i grupp rummet… ”Men var är min sjal nu då?”

 

Det muppen inte fatta var att det var hennes sjal jag hade runt mig! Hahahaha!

 

Blondinmoments till max!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0