love kills

Problem nummer 5:

Min bank ligger också nere… Det här är verkligen perfa…

 

Ne, tänk positivt:

 

Det är ok att jag varit sjuk för nu har mitt immunförsvar stärkts lite till och jag kan alltid göra omtenta.

 Har man ont i huvudet så har man en ursäkt att slippa undan och gå hem o se en bra film.

Vem säger nej till nya kläder? Plus så har jag tvättid imorgon så allt kommer bli rent och lukta extra gott.

Det gör inget att min Iphone inte blivit aktiverad för jag skulle sitta med den i handen och göra inget annat.

Det är bra att min bank ligger nere för annars skulle jag köpa massa onödiga appar.

 

Såå, nu jäklars har jag varit positiv. Nu ska jag läsa genom allt och sen sova. Efter tentan ska jag in till stan och köpa paketer till folk.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0