brace yourself

Lycklig, lycklig, lycklig! Ringde precis min operatör och fick veta att min älskling kan komma idag. IDAG! Inte inom 6 veckor utan IDAG!

 

Jag blev så glad att snubben i telefonen skratta åt mig. Sen var jag bara tvungen (ironi) att ställa en fråga som dumförklara mig… Men det gjorde inget för han viste inte heller. Men jag är lycklig nu. Jag ska få min älskling den här veckan, jag ska nörda den på tåget till Etown.

 

Enda problemet just, just nu är att jag är hungrig! Jag hade inte tid med frukost (som vanligt) så jag sitter o svälter nu. Kan bokstavligen talat känna hur min mage krymper och drar sig inåt…



Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0