bad romance

Det ska alltid gå åt skogen!

 

Problem nummer 1:

Jag har varit sjuk till och från så den här månadens tenta är Epic Fail och jag har inte ens gjort den. Jag kan seriöst inte något alls. Jag får inte in något och jag kommer inte gå in något. Hej Omtenta.

Jag orkar inte med detta, funderar på att göra en Natalie och bara gå dit för att se tentan och sen gå hem…

 

Problem nummer 2:

Jag har konstant ont i huvudet. Det är INTE bra!

 

Problem nummer 3:

Jag har seriöst inga rena kläder längre… Jag måste köpa kläder imorgon för att det ska funka. Som tur är så är tvättstugan ledig imorgon så jag tänker tvätta tvätta tvätta!

 

Problem nummer 4:

JAG HAR FÅTT MIN IPHONE 4!!! Men jag kan INTE ANVÄNDA min IPHONE4!!! För att tele2 har problem med sitt system och håller på att uppdaterar det nu. Så jag måste vänta tills imorgon… KUL… NOT!

 

Så här sitter jag och tror att jag ska kunna koppla av tenta ångsten en stund och fixa med annat, men neeej! Inget funkar om inte simkortet är aktiverat!

 

 

Dagens I-landsproblem med andra ord…  


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0