back to bed

Idag har jag konstaterat att Baben har rätt!

Förklaring:

Pratade med mamma och under samtalet råka jag säga ”Aj” ett par gånger så hon fråga vad som hänt och jag berätta. Så dum som jag är… Detta resulterade i att människan (mamma) tycker att jag ska boka ett mammografi, gå till en dermatolog och en halsdoktorn…

 

Som Baben tjatat om: ”Jag berättar aldrig får min mamma när jag är sjuk eller har ont det blir alltid en stor grej!!"

 

Om jag känner min kära mor rätt så kommer hon tvinga mig att gå till alla tre! Precis som när hon tvinga läkarna att ta ett EKG på mig! Helt onödigt.

 

Jag tänker inte (ALDRIG NÅGONSIN EVER!) ta ett mammografi! Obehagligt juh. Plus kul om det inte är trevliga nyheter man får tillbaka… Nepp, jag lever i ovishetens värld när det gäller sånt. Mycket bekvämare om du frågar mig.

 

Plus jag vet att de har en kamera där precis som i kärlekstunneln på Grönan!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0