you and me

Ett litet mysigt avbrott i en otäck vardag. Gör det du ska och allt blir bra.

 

Men ett snett leende, en varm blick och allt det där som en gång var är oväsentligt. Allt faller i bitar och muren försvinner tillslut. Även om det ligger en solros på mitt bord.

 

Även om jag letade efter mitt hjärta i helgen, även om jag som vanligt inte hittade den… Allt faller ändå. Som om det vore igår, fast igår var det någon annan som höll min hand. En mjukare och varmare hand.

 

Så även om jag sprang i regnet med tårarna rinnandes och tankarna på dig. Så spelade det ingen roll. För väll nere i min säng så var allt bra igen.

 

Jag klara mig ska du se, jag gör alltid det.

Jag har hittat någon som alltid får mig att le. Det var det vi prata om sist, ”hitta någon som får dig att le”. Så även när det känns som att du är allt jag vill ha, så är det faktiskt inte så. Bara ibland. Men ibland vill jag även göra något dumt…

 

Dumma misstag. Du är tyvärr inte ett av dem.

 Lifehouse – Everything

N+N=Z


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0