whatever you like

Jag saknar känslan av att skratta från magen. Ett ärligt skratt utan minsta tvivel.

Jag vill skratta så mycket att jag får ont i magen. Ja, till och med magmuskler!

 

Som tur är så åker jag till Etown imorgon, ska överraska familjen som tror att jag kommer på fredag.

Jag har bett om att få ”låna” lilla Elias i några timmar vid lunchtid på fredag. Med låna så menar jag självklart sitta barnvakt. Mami berätta att han lärt sig krypa fort och stå!

 

Så jag tänkte plocka upp honom och sen gå runt på stan lite, ta en tur till Donken (han älskar pomfritt!! Ungen har smak!), leka lite på något café och leka i trädgården lite.

 

Helt enkelt försöka förtränga lördagen! Som tur är så är det bara halva lördagen… Resten går att supa bort. Eller i ren Izzy anda, baka!

 

Så på söndag om ni har tur så finns det massa gott hos oss!

 

Ne, nu är min wanna be ”micropaus” över! Nu ska jag plugga vidare.

Juste, Sandra B. jag hitta min diGGGimon!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0