undrar du inte vem som kysser henne nu?

Jag tror, jag tror på sommaren…

 

Jag dör inombords. En del av mig går i bitar. Jag blir galen, har aldrig känt så här i hela mitt liv!

 

Så jag drar på mig mina heart shaped glasses och ser allt genom rosamoln. Det är nu eller aldrig, och jag väljer hellre nu än aldrig! Så that kiss was a mistake men det var mitt misstag.

 

Trots min beslutsamhet och envishet (och allt annat) så kan jag inte låta bli att känna mig förvirrad. Har jag valt rätt? Har jag gjort rätt?

 

Men det spelar ingen roll, för varje gång jag står där så är det precis som om inget har här och jag går sönder. Men jag vet att vad som än händer så är det där jag ska stå.



Håkan Hellström – Jag Hatar Att Jag Älskar Dig Och Jag Älskar Dig Så Mycket Att Jag Hatar Mig
Håkan Hellström – För Sent För Edelweiss
Håkan Hellström – Nu Kan Du Få Mig Så Lätt
Håkan Hellström – Kärlek Är ett Brev Skickat Tusen Gånger
Håkan Hellström – Jag Vet Inte Vem Jag Är Men jag Vet Att Jag Är Din


Vad jag gör nu? De du!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0