the good the bad the you

Den blicken kommer bli min död. Jag har en känsla av att jag kommer ångra den blicken. Men jag fick en liknande respons tillbaka så it can’t be that bad, eller? Jag tror att man vill för mycket.

 

I alla fall! Det blev inge sömn för mig inatt. Ringande feleton och för ljust ute för tidigt, ställde till det för mig! Så jag lekte nörd, fixade om bloggen lite och sega i min säng, tills det blev dags att göra något vättigt med mitt liv.

 

Så nu sitter jag här med The Kooks – Always Where I Need To Be i bakgrunden och rakt fluffigt hår. Jag börjar känna hur sömnen försöker ta över nu, men ooo nej! Här ska det pluggas. You can sleep when you’re dead!

 

Jag känner mig som en galen scientist! Det sjuka är att jag ser ut som en också!

Jag bjuder på den här (bara för att jag har varit dålig med bilder!):

 


Crazy Bitch today! Men på fridag är det banne mig sexy bitch, annars kommer inte jag! Vem försöker jag lura, jag kommer komma ändå… Jag behöver komma ut mer!

 

Och det påminner mig! Gissa vem som ska på SATC – premiären? JO, MOI! GLAAD! Nu ska jag spana på en DILF, tudeelss!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0