that dude is a lady

Vart tog du vägen? När gick du upp egentligen?

 

Vaknade klockan 07.07 av att Max var borta! Hur lyckades människan ta sig upp klockan sex med tanken på att vi säg halva paranormal activity?

Vi såg halva för att jag banga okeeej!

Men seriöst jag tänker inte kolla på det när jag nästan tror på sådant skit.

 

Nu ska jag duscha och sen dra till skolan!

 

(Åt du ens frulle?)


Är du en tyst tiger?
Postat av: Anonym

Hahah dude jag är superwomen/man ! ;) vilket du inte är! Du måste kolla på paranormal activity annars blir jag besviken...

2010-05-03 @ 21:38:01
Postat av: Moi

HAHAHAHA! störd du är Max! jaa jag ska se klart den men vill inte göra det själv! plus jag blir dum i huvudet av att du titta på mig så fort något läskigt skulle hända!!!



vi ser klart den på lördag? :D

Sandra kan blunda eller så ser vi den när bebisen sover =)

2010-05-04 @ 00:52:53
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0