Tear us apart no, no, baby, I would rather be dead

Jag vill vara 15 och kär, jag vill sitta på stranden i Åhus head over heels för dig.

 

Göra om allt ännu en gång, fast lite galnare och lite vildare. Stå på taket och skrika högt att jag är kungen över alla här. Titta dig djupt i ögonen och önska att jag aldrig behöver titta bort.

 

Jag vill ha tillbaka den där känslan. När allt är perfekt och oslagbart, perfekt och oförstörtbart.

 

Jag älskar hur du ringer mig, när jag fallit från mina rosa moln och säger att det är så här du vill ha det. För enligt dig så ska ingen annan hålla mig i handen.

 

Synd att du alltid är så långt borta.

 

Men du vet att N+N är alltid = Z!

Tina Turner – The Best


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0