”Tänk rött, tänk spets, tänk svart, tänk… PORR!”

Sandra B har fått mig att söka till GBG basket festival, därför att ”man får gå på Liseberg!”… Men tydligen så får man betala för att gå på Liseberg!

 

Då kan vi skita i det IDEELLA jobbet och bara hänga på Liseberg juh!

Men, men vi ska MAXA! Och vem är jag att tacka nej till att MAXA?

 

Ne nu ska jag sova, imorgon blir det fint besök och på lördag blir det fint besök igen. Hela den här veckan kommer skina av Etown glans, kan det bli bättre?

 

Juste, det är muffins bak här imorgon och alla ska få smaka (som tack för den fina 20års presenten jag fick!).


Ja, jag vet meningslöst inlägg. Men jag orkar inte just nu!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0