stockholm fashion week 2010 @ berns

Lite halvt spontant åktes det in till Stockholm för att gå på Fashion Week. Det var elever från Beckmans designhögskola som skulle presentera sina examensarbeten. Och vilka arbeten!


Det fanns något för alla smaker men mina favoriter var utan tvekan Maryam Avalinejad och Matilda Sandström!


Avalinejad
hade två klänningar som jag skulle kunna mörda för! De var så Moi att de skrek mitt namn (”Köp mig, jag vet att du vill ha mig, KÖÖÖP MIIG!!”).

   


Medan Sandströms gudomliga handarbete fick mig att tappa hakan! Och hennes grand finale som fick avslita hela showen var pricken över i:et! Vilken klänning!! Om jag någon sin ever gifter mig så hoppas jag att det är en liknande klänning jag bär!

    

Tyvärr blev alla bilder suddiga, men en blick på goodiebagen och jag känner mig genast tröstad!

 

Kvällen slutade inte där, utan den fortsatte med något gott på TGI Friday’s (fredag hela veckan <3). Och därefter en skön promenad i Stockholm city. SOMMAR!!


Fröken Schack lade precis upp videoklipp från modevisningen! In och titta: http://vimeo.com/11848687

Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0