scars

Vad är det som händer? Ska alla jag känner gå bort på samma sätt nu eller? Vad är det här?

Seriöst!!!

 

Fick ett samtal av pappa… Ganska olikt min pappa att låta så orolig. (Jag får panik!) Men han sade att vi skulle åka bort under Kristi himmelfärds för att träffa någon som vi inte pratat med på över 6år. Någon som vi inte ens brukar säga hej till ifall vi ses. Men nu ska vi åka flera mil för att hälsa på, dock inte i hemmet utan på sjukhuset…

 

Det där jävla c-ordet förföljer mig!

 

Så hur många är det nu? 4? Jag orkar inte med det här, jag får panik!

 

Vill bara ligga i min säng eller ta nästa tåg hem… Stackars pappa…


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0