"nu ska jag hoppa från mälarbron" "äntligen"

Saknat alla bilder som ni brukar få? Oroa er inte snart kommer det en bildorgie!

Bilder från hela helgen. Fredags grillning, lördags flippning och söndags kalas och promenad.

 

Hela helgen i bilder.

 

Men nu ska jag gnälla lite över min natt! Jag vaknade vid tre tiden med 39.7 graders feber (!?), vart febern kom ifrån har jag ingen aning!

Jag kunde inte somna om så jag titta på en film och åt BEN&JERRY’S. Det hela sluta med att jag somnade vid fem tiden och vakna några timmar senare. Nu är jag nästan feberfri men än halvt förvirrad. Ont i halsen har jag också…

 

Ne, inväntar alla bilder från igår sen, BILDORGIE!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0