norre, norpan, nizzle, miss no-no, nouri, novastar, vad vill du kalla mig?

Du får inte stjäla av min godhet för att fylla upp ditt hål, du får absolut inte riva mina murar som jag så omsorgsfullt har byggt upp. Du får verkligen inte. Men ändå får du mig att falla mer och du står inte för den oredan du ställt till med.

 

Jag borde tänka på annat, viktigare saker som min tenta imorgon… Men det enda jag tänker på är det här… Jag är så lost. Jag vet varken ut eller in. Jag vet inte ens vad jag vill längre… Spotify spelar musik som får mig att bara vilja ställa mig under regnet och gråta. Lite av lycka.

 

Jag vill gå tillbaka i tiden och ändra lite, byta ut lite och ångra lite…

Fast ändå ångrar jag ingenting!

 

Nu har jag tappat bort allt du någonsin gav mig, inte med flit dock. Jag saknar allt jag tappat bort. Jag leta till och med efter mitt hjärta idag… Hitta inte det, inte ens under sängen.

 

Är det över nu? För jag kommer ihåg alla dagar med dig…


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0