Like every girl in history

Vad håller jag på med? Varför stänger jag dörren rakt i ansiktet på dem? Varför ger jag inga chanser? Har jag blivit så brutal? Bara de som inte duger får komma in, medan de som duger står i kylan…

 

Jag som brukar vara duktig på sådant här, vad håller jag på med? Har jag också blivit smittad? Tycker uppriktigt sagt synd om de som vågar. Så brutal och cold hearted…

 

Jag ska börja om, göra som jag brukar wear my heart on my sleeve. Det har funkat bättre så för mig. Saken är den att jag redan vet vad jag vill, så jag borde sluta hålla på och bara go for it!

Men det kommer jag inte göra. Jag vill inte att det ska sluta så som det gjorde sist… Så jag ska sitta här och vänta på prins charming.

 

Så även om jag säger nej, fråga en extra gång! Jag vill ha fel…


Well if it looks like love should be a crime
You'd better lock me up for life
I'll do the time with a smile on my face
Thinking of her


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0