L-O-V-E

Idag den 19 maj 2010 är det den internationella Converse dagen!

Så på med favorit Convisarna och stråla som självaste solen.

 

Jag vet inte, men för mig är Convisar inga skor utan något annat. Man drar på sig de när man känner sig lite nere och blir genast gladare. Man drar på sig dem när man ska göra något speciellt som kräver lite mod. För vad ger mer attityd än fast mark under fötterna?

 

Självklart blir man lite smått sur när alla fjortisar går runt med Convisar och behandlar de som vanliga skor som blir trendiga ibland!

 

Ja, man kan lugnt säga att Converse var min första kärlek! Har till och med kvar mina första, fast de ser mer ut som trasor än skor… Och mina favoriter, som (hör och häpna) inte är de röda, utan de grå med ljusrosa fjärilar på!

 

Kommer ihåg hur jag rensa storstäder och två länder för att hitta! Min stackars morbror, som fick hjälpa mig när jag var på min vansinnesjakt efter dem, pustade ut ganska rejält när vi hitta dem! Han och alla andra skakade på huvudet när jag sov med skorna på första natten…

 

Ja, jag har sovit i ett par Converse för att jag varit så kär i dem! Plus de var nya så det gjorde inget.

 Gissa vilka skor jag hade!

Nu är mina älsklingar lite (okej, ganska mycket) utslitna. Men det hindrar inte mig från att ha de på mig när jag vill känna mig extra lycklig.

Men mina röda sötnosar är fortfarande superultramega speciella!!
  (RÖTT <3)


Så gör som Moi imorgon, dra på dig dina favorit Convisar!


Är du en tyst tiger?
Postat av: Izla

well then i shoes(!) to go with converse! :P

2010-05-19 @ 01:37:09

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0