kär? nja... inte som du tror...

Vad gör hon har hon inte ”pluggat” idag?

Jo, det är precis vad jag har gjort! Men jag har pluggat på riktigt, jag har varit duktig idag. Extra duktig om jag får be.

 

Jag hade tenta idag. Efter en mysig lunch med Fröken Östlund, så tog jag mitt pick och pack och satte mig i skolan. Efter att ha slösat all energi på uppgifter jag inte behövde till nästa tenta så gick det lite segt fram. Men detta botades med en lååång promenad med Fröken Östlund, och som vanligt så fick jag hjälp med min livskris! (HAHAHA!)

 

Jag har självklart klarat dagen genom att göra x – antal klädbyten. Som vanligt blev inte den ena outfiten lik den andra (inte ens lite!). först var det en mysig ”jag skriver tenta”-look, sen en lite varmare ”gå på stan”-look, sen en lite mer ”snygg och lycklig, ge inte upp energin”-look och tillslut ”en promenad i stan”-look.

 

Jag orkade inte ta bilder… Ja, jag vet jag har inte lagt upp bilder på ett tag men jag lovar att jag inte slutat med det! Har bara inte haft kameran med mig…

 

Dagens I-landsproblem: Missförstånd i kommunikationen


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0