isn't it obvious that i love you?

Min personliga väckarklocka. Du ringer alltid lägligt min vän, för hade du inte ringt hade jag sovit bort den här dagen!

 

Så nu ska det fixas lite och sen är det dags att dra iväg. Idag kommer feletonen vara i princip avstängd. Japp, ni läste rätt! För första gången på över tre år så ska jag stänga av mobilen (ha de ljudlöst och ingen vibration heller, liggandes i väskan).

 

Önska mig lycka till!

 

Tudeelss!


If holding hands is too discreet
Let's make out in the middle of the street
If this flowering just ain't enough for you
Help me God, tell me what to do
Couldn't be more true, isn't it obvious that I love you


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0