i was down at memory lane today

Idag blev det verkligen en annorlunda dag!

 

Det började med sms klockan 08.03. Därefter var det ”fullfart!” som gällde.

Fixade lite här hemma innan det blev dags att möta Björn på busshållplatsen, människan hittade inte hem till mig tydligen (GPS på mobilen kanske? Hahaha!). Sen blev det hem hit kolla på film och prata ut. Det var ett tag sen sist!

 

Så medan vi prata i mun på varandra så rullade filmen på. Det blev en och annan tur ner till centrum där det handlades lite (juste, din äckliga mandelmassa ligger kvar i min kyl!!).

 

Fröken Östlund gjorde oss sällskap under maten och kom sedan med den fantastiska iden, att sitta ute i solen! Dock så skulle hon träffa linköpingsbor så jag och Björn fick klara oss själva. Det hela sluta med glass i solen och ett välbehövt samtal.

 

När solen gick i moln så tog vi oss hem och lyssna på två gamla men väldigt saknade låter. När Björn hade åkt så tog det inte långt innan jag var inne på något som alltid får mig på bra humör!

 

För ibland så känns http://rosakottbullen.blogg.se/ som en skitbra ide! Dessutom får den mig att le som ett fån, även om ett var längesen…  

 

Men det (näst) bästa var nog ändå, ”Alla vill ha en bit av Nour”! Hahaha!

 

Sedan bar det av till skolan, dötid! Men efter skolan vira jag runt med två Slöddertäljebor. Elli-Belli skulle ha Corny big och Min Slampa… Jag vet fortfarande inte vad han skulle ha men han köpte fake brownies…

 Ja han köpte hela lådan!


Dagens I-landsproblem: Jag orkar inte göra matlåda av maten som blev över!

Söt:

"nostalgisk
otrolig
unik
rastlös ;)

ärlig
rolig

underbar
nyfiken
dansarn
envis
riktig
bäst
artig
riktigt sööt!"




Är du en tyst tiger?
Postat av: björn

haha gps kanske och hum film och film ^^;P var väl parlamentet :D , maten var bäst och jao em lyckad dag =))

2010-05-04 @ 23:13:38

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0