hollywood whore

Och så regnade samtalen in.

 

Kan inte sluta tänka! Föra gången söp hon bort sitt liv, vad kommer hon göra nu?

Jag är faktiskt lite orolig för henne, även om hon inte är världens snällaste eller omtänksammaste! Men hon är äckligt lik mig, om man ställer oss vid varandra! En extra syster, brukade hon vara…

 

Kommer det bli som när jag var liten? Då mamma och pappa fick ta över…

Hur trasiga kommer alla bli om det händer?

 

Jag vill fly! Men den plats dit jag skulle vilja fly är säkert också upp och ner just nu…

Borde ringa Stora Klumpen och kolla läget. Om någon har tagit reda på allt så är det hon!

Dags att tända ljus, igen…


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0