”Glöm alla bekymmer nu, dem kommer imorgon”

Jag kan inte sova. Har försökt sova sen klockan halv fyra i natt. Men det sluta med att jag låg och vände och vred på mig hela natten och morgonen. För många tankar i huvudet. För mycket att ta tag i. För mycket att komma ihåg just nu. Solen skiner nu, den har gjort det ett bra tag.

 

Jag är inte förvirrad, jag är inte lost, jag vet precis varför det känns så här. Jag vet precis…

 

Det är dagar som den här då jag önskar att jag låg i min andra säng. För då skulle jag kunna vända mig mot min vägg och räkna stjärnor tills hela dagen var över. Vad behöver du?

 

Jag måste sluta. Jag måste byta musik och byta liv igen. Bli någon jag inte är. För då kanske jag kan somna om och tänka på annat. Vad, jag råka bry mig faktiskt…


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0