fuck you, fuck you very, very much!

Kass musik, kass sysselsättning i en kass stad!

 

Har lust att börja sjunga på den där låten, ni vet ”glöm inte bort att du är värdelös...”. Helt ärligt fattar jag inte vad jag håller på med. Känner mig lite halvt manodepressiv just nu, solen skiner och jag ligger i min säng och vill inget annat än slänga ut böckerna på grillen och somna om!

 

GAAAAAAAAAAAAAA!

 

Jävla Slampa! Ursäkta språket men ibland blir jag så arg på folks beteende. Empati och ödmjukhet, respekt och förståelse, vart tog det vägen? Små barn det är vad alla verkar vara! Så gnäller de på mig om ansvar och shit!

 

Så falsk, så inte min grej! Vad i… Ne, nu ska jag sluta kasta bort mitt liv på sådan här bullshit!

 

Dagens I-landsproblem: D.U. (bara en som borde ta åt sig)!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0