do you wanna make love to me?

Dance it out!

 

Det är precis det jag ska göra!

Dra för gardinerna, ta på mig något rött och litet och sen dansa ut allt!

 

Efter ett tag så slutar man känna och allt som finns kvar är musiken.  Stänga av allt och alla.

Är trots allt fröken expert inom det området.

Så nu har jag inte bara ett utan två sjukhusbesök att undvika. Toppen!

 

Tänk att något jag älskat blivit något jag hatar. Något jag förknippar med döden istället för möjligheter och hopp så som jag brukade…

 

Så hur många tummar ska jag behöva hålla den här gången?

 

Dagens I-landsproblem: Jag vill ha en Stor och Fin solros som gör mig glad…

 

An do you wanna
Do you wanna
Do you wanna make love to me
I know you wanna
I know you wanna
I know you wanna make love to me


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0