brace yourself, i'm in love again!

Man kan visst bestämma sig för något. Man kan visst göra något bara för att man bestämt sig för det. För det är just det jag har gjort nu! Jag har bestämt att det är över, jag har bestämt att det kommer gå bra och jag har även bestämt att det löser sig. Plus jag har även kommit fram till vad jag tycker är kul och vad jag är bra på.

 

Så nu ska en positiv och optimistisk Nour gå och lägga sig. Med andra ord den gamla vanliga Nour ska gå och lägga sig. I’m back bitches! Nu ska ni få se på en riktig orkan. Novastar is baaack!

 

Här ska det flippas och maxas!

Man lever bara en gång och frankly my dear i don't give a damn!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0