superman

När alla planer går åt skogen så plan D kanske inte så knas ändå…

Plan A var juh bara att skrota, Plan B funkar inte som den ska just nu och Plan C kommer jag inte ihåg!

 

Plan D, den radikala planen… Sista utvägen!

Äh, Plan D är nog inte riktigt jag, fast än jag skulle kunna få den att funka.

 

Jag borde vara i skolan men jag är lite extra sego just nu… Jag vill inte gå dit idag, jag vill bara ligga i min säng och lyssna på You and Me och prata i telefon med min fallna ängel. Ljuset i mörkret.

 

Men jag måste till skolan och skälla på Tyskskånskan! Människan måste lära sig svara i telefon även om det är en 3310!

Sen har jag lovat Tanten att vara i skolan idag också…

 

Dagens I-landsproblem: Hungry Heart is for lovers at the end


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0