sockerrus

Jag har en liten teori om min självdisciplin och vart den tagit vägen…

 

Ni som följt fromacafewindow vet att jag aldrig riktigt haft självdisciplin… Men att jag kunnat övertala mig själv till att göra saker och ting genom en viss belöning.

 

Men sen jag flytta till Wibban så har min ”neee jag gör det sen”-sida/djävuls – sida bytts ut mot en viss OBEKA!! Ja, Nadja Boukachabia det är dig jag syftar på!

 

Varje gång jag har lyckats övertala mig själv att jag ska vara duktig och göra det jag ska så kommer hon upp med sin förförande musik och sin oemotståndliga dryck (Herr Al von Kohol).

 

Och jag är genast i hennes makt!

 

Men den här veckan ska jag motstå dig (eller jag ska försöka (och faila!))… SATAN OCKSÅ!




Svar på tal 17/3 -10

Är du en tyst tiger?
Postat av: Anonym

Det är det som är skillnaden på dig och mig. Du måste inledas i frestelser, jag kan gå själv! ;) You know I love you!

2010-03-16 @ 23:24:51
Postat av: Moi

Jaja, du vill bara dra med dig någon neråt in i elden...



LOVE YOU! <3

2010-03-17 @ 00:09:53
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0