Papa was a rolling stone

Spontan filmkväll väcker många frågor!

 

 

Jag: ”Oj, vad är klockan?”

Tyskskånskan: ”2.56!”

Lybäck: ”Det där är inte klockan, det där är KANALEN!”

Hahahaha, klockrent!

 

Tyskskånskan: ”Liiiide”

Jag: ”Nu säger du det där igen! Vad betyder det???”

Tyskskånskan: ”Men liide, du vet…”

Roger: ”Någon borde reagera med tanken på allt blod”

Obeka: ”Vad pratar du om? Blodet eller?”

Roger: ”Ne! Va? Pengarna på caféet…”

Lybäck: ”Fattar du? (till mig)”

Jag: ”Ja!”
Tyskskånskan: "Liiide!"
Jag: "Men vad betyder det nu då???"

Sen hängde ingen med längre! Ne, nu ska jag tvinga ner tyskskånskan i sängen så att jag får sova någon gång!

 

Men innan jag går och lägger mig!

Tyskskånskan: ”Var är min mobil? Kan inte du ringa den?”

Jag: *ringer hennes mobil!*

RINGSIGNALEN KOMMER FRÅN KYLSKÅPET!!!

 

Tyskskånskan har lagt mobilen i kylskåpet… JAG DÖÖR!!! HAHAHAHAHAHA!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0