Jag är snäll mot dig för att mina föräldrar uppfostra mig till att vara det!

Lifehouse – Everything


Det finns vänner och sen finns det Vänner, men det finns även kompisar…

 

Jag många vänner men bara några få Vänner.

 

Det vill säga de som känner mig på riktigt, inte de som tror att de känner mig.

De som verkligen tagit sig in under skinnet, skalet och muren!

De som står närmast och vet vad varje leende och vad varje handling betyder.

 

Jag har börjat släppa in två personer… Sakta men säkert är de på väg in. De kommer ta tid och ork, men det är det värt!

 

Sen finns det kompisar, kompis… Här skulle jag bara vilja lämna ämnet och referera till rubriken och tillägga att jag inte är intresserad. (Det gäller inte alla kompisar bara fyra!)  

 

 

Dagens I-landsproblem: Lång eller kort väst? Alltid ett problem!






ps. jag saknar dig...

Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0