i have a reason to cry

Jag orkar inte med allas misstolkningar och egna tolkningar på saker och ting!

Sluta PMS:a och fatta att allt inte är som ni tror att det är.

 

Jag har större problem att ta itu med, problem som ingen av er ens brytt sig att fråga om!

Problem som skulle få vemsomhelst av er att lägga er ner o gråta i flera dygn och tycka att alla borde tycka synd om er. Nu är fan botten nådd, när jag måste skälla ut folk via min blogg för att de bara tror saker!

OCH NEJ JAG VILL INTE ATT FOLK SKA TYCKA SYND OM MIG, därför ingen av er fått höra ett ord om de här!

 

Så skärp er för fan!

Jag har fan aldrig varit elak mot någon av mina vänner i hela mitt liv!

OCH JAG TÄNKER INTE BÖRJA NU!

 

Orkar inte ta mer skit just nu!

Ring mig när ni slutat ta allt på fel sätt!



Ps. tack för att ni ställde upp, hörde av er och fråga om de fanns något ni kunde göra!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0