i got it from my mama

Pitbull featuring Akon – Shut It Down

Gör som du vill, jag tänker ändå sväva här bland stjärnorna.

 

 

Jag har kommit fram till att jag blir lycklig av att vara i Etown. Bara att gå upp i mitt sovrum och slänga mig på soffan 5 meter bort och göra precis vad jag vill, himmelskt!  

 

Min garderob som respekterar alla kläder, MTV på högsta volym, färdiglagad mat i ugnen och en underbar utsikt!

 

Vem bryr sig om hur det slutar, så länge det varar så ska det rockas loss!

 

Livet är en Jävla Fest (när är en jävla fest nästa gång? Någon sov vet, ring mig!) och som det ska festas!

 

Tänker inte stå där lite halvt längre! Tänker köra som jag brukade köra!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0