fem enkla saker

Ok, jag förstår nu.

Förlåt för att jag inte tänkte mig för.

Det var inte meningen att de skulle tolkas så som du tog det.

Jag skulle aldrig göra något sådant och speciellt inte mot dig.

Du betyder för mycket för mig, även om du inte tror de (eller du kanske inte ens vet det!).

Men utan dig så skulle jag aldrig ha kommit så långt som jag gjorde den där sommaren, då allt bara gick som de gick. Jag fick den bästa sommaren i mitt liv när det egentligen borde ha varit den värsta. Tack vare dig fällde jag inte en enda tår den sommaren. Du betyder så oerhört mycket för mig!

 

Snälla förlåt mig, jag är trög som inte tänkte mig för. Jag förstår nu hur du uppfattade de hela och hur det ser ut och känns från din synvinkel.

 

För du kom ändå som en ängel på vift genom regnet och räddade mig och gjorde så att jag aldrig mer blev ensam igen. Och jag slapp alla hemska känslor. Förlåt för att jag svek dig omedvetet. Det var absolut inte meningen!


Är du en tyst tiger?
Postat av: Du Behöver Aldrig Mer Vara Rädd/Varje Litet Steg/Radion Spelar Aldrig Våran Sång/En Stulen Bil/Louise Ibland/Jag Vill Byta Liv

Vi träffades liksom på chans på nåt sätt ramla vi in i varann och tänk att något jag alltid trott skulle vara så svårt va så lätt. Vi träffades liksom på chans två katter i skydd ifrån regnet nånstans. Hur kunde det bli så här fel? Det skulle ju alltid vara du och jag..

Jag trodde alltid alltid att du skämtade Louise, men ibland så känns det lika nära, lika hårt som förut.

Jag låser in mig drar ner persiennerna och slänger världen på högen av alla saker som jag bojkottar och jag duckar för alla speglar och blundar så hårt jag kan och försöker glömma men hur kan man glömma det?

En stulen bil kan ta dig överallt men ändå ingenstans och minnen från förr hinner alltid ifatt

Så jag kryper ihop, blunda hårt, kanske vaknar jag upp en morgon med en lust att se något nytt och att känna nånting alls igen. Men just nu gnuggar jag sömnen ur svullna ögon och allt jag kan se är hur glad jag var.

Åh kom ta med mig, kom ta med mig ut inatt, dit ingen känner mig och vet vem jag är och vad jag gjort förut. Åh snälla låt mig byta liv för en natt

Så idag känner jag mig märkligt säker på oss Så jag kör genom regnet för att hämta hem dig. Radion spelar aldrig våran sång och det känns som tusen år sen.

2010-03-02 @ 11:47:22
Postat av: Anonym

Och vi vet båda att jag är usel på att prata om seriösa saker så låt mig slippa det. Blir bara fel hur jag än gör och vad jag än försöker säga kommer det ut fel.

2010-03-02 @ 12:44:44

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0