falling in love at a coffee shop

Sluta aldrig med att försöka få mig att le, sluta aldrig med att säga till mig då jag gör fel, sluta aldrig med att ringa mitt i natten på fyllan, sluta aldrig med att ringa då det känns ”dags igen”, sluta aldrig överraska mig även om jag hatar överraskningar, sluta aldrig le mot mig, sluta aldrig med att vara dig på ditt underbara sätt…

 

På bara några få minuter fick du mig att se ljuset i mörkret och tänka på en helt annan värld. Se framtiden från den ljusa sidan och få mig att tänka på vad jag vill och inte vad alla andra vill.

 

Du är mitt ljus i mörkret och varje gång jag pratar med dig blir jag kär i din röst på nytt, ditt skratt, dina (töntiga) skämt, ditt sätt att få mig att vara mig… Tjejen från Åhusstranden med glass i håret.

 

Mitt ljus i mörkret, min trygghet i dimman, den torra fläcken under paraplyet i ösregnet.

 

N+N=Z


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0